Jak pracować z markami? Całościowe podejście do procesu projektowania marki.
Nie jesteś pewien, jak wyrazić charakter marki, którą projektujesz? Szukasz historii, która najlepiej przedstawi jej osobowość? Chcesz wzmocnić swoją markę i wyostrzyć jej wizerunek na rynku?
Podczas warsztatów opowiadam o metodach mojej pracy. Przedstawiam sposoby, które ułatwiają mi komunikację z klientem. Pomagam tworzyć założenia projektowe i wyznaczać cele – zmieniać schematyczne myślenie w strategiczne plany.
ZAPISZ SIĘ NA WARSZTATY
BalsamstudioBehanceLinkedIn
Podstawy projektowania graficznego już w marcu!
06–09.03.2023, stacjonarnie w Krakowie
Będziemy wspólnie poznawać podstawowe elementy i zasady projektowania graficznego. Podczas warsztatów poznasz wszystkie etapy pracy projektanta – od koncepcji i pierwszych szkiców, poprzez pracę z wykorzystaniem odpowiedniego oprogramowania (Adobe InDesign i Illustrator), aż po analizę i ocenę gotowego projektu.
W programie: podstawy typografii, forma i kształt, siatka i grid, dobór kolorów oraz praktyczne ćwiczenia (40% wiedza, 60% trening). Program został stworzony tak by, każdy uczestnik podczas warsztatów stworzył na podstawie ćwiczeń swoje małe portfolio.
Czas trwania: 4 dni, 9
00 – 15
00
Cena za warsztat: 1650 zł (możliwość płatności w II ratach)
Termin: 6–9 marca 2023, Kraków:
ZAPISZ SIĘ NA WARSZTATY
PROGRAM WARSZTATÓW
Blok 01 — Komunikaty wizualne
Podstawowe metody budowania skutecznych komunikatów wizualnych. Dobre praktyki, które pozwolą ci zrozumieć reguły, dotyczące percepcji wzrokowej i sposobów oddziaływania na odbiorcę poprzez komunikaty wizualne.
Blok 02 — Język projektowania
Opowiem o podstawowych elementach i środkach wyrazu projektu graficznego. Dowiesz się jak przestrzeń i kształt przekazują idee. Ten blok kładzie duży nacisk na twórcze myślenie i generowanie pomysłów.
Blok 03 — O typografii
Typografia jest jednym z najpotężniejszych ekspresyjnych narzędzi w rękach projektanta. Poznasz jej zasady i dowiesz się, jak zapraszać czytelnika do treści – ujawniać charakter i znaczenie tekstu, wyjaśniać jego strukturę i porządek.
Blok 04 — Design w praktyce
Opowiem o tym, jak świadomie używać podstawowych środków artystycznych i stosować zasady projektowania graficznego we własnych projektach.
ZOBACZ PROGRAM
Przekonanie, że komunikaty wizualne to obecnie najbardziej pożądane „treści”. To nimi najchętniej dzielą się użytkownicy internetu – w szczególności mediów społecznościowych. Są cennym dodatkiem do informacji tekstowych, a często same w sobie stanowią główny lub jedyny przekaz.
Komunikat wizualny to dziś najsilniejsze narzędzie marketingowe. I to
Komunikat wizualny, czyli najsilniejsze narzędzie w rękach projektantów
właśnie sprawia, że od coraz większej liczby osób wymaga się wiedzy z zakresu projektowania graficznego.
DLA KOGO?
Warsztaty są kierowane do studentów i kandydatów na uczelnie artystyczne, osób, które chcą pracować jako projektanci, a także wszelkich entuzjastów, chcących poznać podstawy projektowania graficznego i zdobyć kluczowe umiejętności projektowe. Warsztaty są na poziomie podstawowym.
To również dobra propozycja dla tych, którzy na co dzień nie zajmują się grafiką, ale chcieliby zdobyć fundament wiedzy z tego zakresu – marketerów, specjalistów social media, osób, które prowadzą własne firmy czy współtworzą strony internetowe.
OPINIE UCZESTNIKÓW
Bardzo dziękuję! Były to zdecydowanie najlepsze warsztaty, w jakich miałam przyjemność kiedykolwiek uczestniczyć, bardzo zainspirowały mnie do dalszej nauki i pracy 😊
— Natalia
Chciałabym Ci bardzo podziękować za szkolenie w zeszłym tygodniu – było dla mnie bardzo inspirujące i odświeżające, zwłaszcza przykłady realizacji, które pokazywałeś.
— Zuzanna
Jeszcze raz bardzo dziękuję oraz w imieniu teamu za rewelacyjne szkolenie! 😊
— Kinga
Raz jeszcze dzięki bardzo za warsztaty! Były naprawdę świetne i niezwykle pomocne oraz rozwijające mnie w wielu aspektach.
Atmosfera którą stworzyłeś na nich była naprawdę wyjątkowa.
— Miłosz
ZOBACZ PROGRAM
Kiedy i gdzie?
Data warsztatów:
6–9 marca 2023 r.
Czas trwania:
4 dni, 9:00–15:00
Cena za warsztat:
1650 zł (możliwość płatności w II ratach)
Miejsce:
Szkoła Grafiki Komputerowej
Ceryfikaty i materiały
W trakcie warsztatów otrzymasz wszystkie potrzebne materiały. Po ukończeniu
warsztatów otrzymasz certyfikat ukończenia kursu placówki akredytowanej przez
MEN. Wyślemy również do Ciebie prezentację ze szkolenia, tak, abyś łatwo w dowolnym momencie mógł sobie przypomnieć uzyskaną na nim wiedzę.
lewo
Organizator
Organizatorem kursu Podstaw Projektowania jest Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Globlife, ewidencjonowana w Rejestrze Szkół i Placówek Oświatowych pod nr: 133205 (
zobacz w rejestrze RSPO). Nasza placówka podlega Małopolskiemu Kuratorowi Oświaty oraz Ministerstwu Edukacji Narodowej.
Wystawiamy certyfikaty i zaświadczenia ukończenia kursów kompetencji zawodowych na podstawie § 11 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. (Dz. U. poz.1632).
Certyfikaty i zaświadczenia ukończenia kursów umiejętności zawodowych wydawane przez naszą placówkę wliczają się także do wymogów awansu zawodowego nauczyciela szkolnego i akademickiego.
Status ucznia naszej placówki jest honorowany przez wszystkie instytucje publiczne (ZUS, KRUS, ubezpieczyciele).
Prowadzenie i autorski program zajęć
Krzysztof Kozak
dyrektor kreatywny, projektant graficzny, strateg, juror w konkursach brandingowych, szkoleniowiec, mentor i wykładowca.
Projektowaniem graficznym i strategią marki zajmuję się od ponad dekady. Balsamstudio w Krakowie, którego jestem założycielem i dyrektorem kreatywnym, prowadzę już od 14-stu lat. Brandingiem – fascynuję się od zawsze. Mam za sobą lata wypełnione cennymi doświadczeniami i silnymi markami, które pracują dziś na swój wizerunek w różnych częściach świata.
Angażowanie i inspirowanie to moja pasja. Znajduję się w gronie mentorów (w programie mentoringowym Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej STGU) oraz jurorów konkursów brandingowych (Polish Graphic Design Awards PGDA). Studium brandingowe to kolejny z ważnych celów, do których dążyłem – wierzę, że spełni zarówno Wasze, jak i moje oczekiwania.