Zakres programowy podzielony jest na 2 semestry, obejmujące 120 godzin lekcyjnych.
I semestr - historia komputerów i trendy przyszłości, podstawy warsztatu UX Reserchera i UX Designera, metody badawcze i analityczne, brief, persony i scenariusze, nauka programów Adobe XD / Axure.
II semestr - projektowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych, RWD i Mobile First, Storytelling i UX Writing, testy i Journey Map.
Każdy z dwóch semestrów startuje dwa razy w roku: w marcu i październiku.
TRYB WEEKENDOWY: I i II SEMESTR - zajęcia odbywają się w niedziele od godziny 9:20
TRYB WIECZOROWY: I SEMESTR - poniedziałki i środy od 20:00, II SEMESTR - wtorki i czwartki od 20:00.
Zajęcia można odbywać w trybie stacjonarnym lub zdalnym.
Wprowadzenie do User Experience (12 godzin): dziedzina i definicje, użyteczność, dostępność, znajdywalność. Ważne publikacje i osoby, guru, historia Interetu i technologii, trendy. Mobile First, RWD i Materiał Design.
Proces projektowy Design Thinking (8 godziny): myślenie projektowe, etapy pracy, innowacja, zarządzanie projektami i metodologia SCRUM.
UX Reserch (8 godzin): brief, badania rynku, konkurencji, analiza kontekstu użytkowania, wywiady pogłębione IDI, analiza trendów.
Projektowania person i scenariusze użycia (10 godzin): tworzenie proto-person, person, przypadków użycia, oraz pisanie scenariuszy użycia.
Architektura informacji (8 godzin): podstawowe systemy, nawigacja, gradacja, designing for less, sortowanie kart
UX Writing (8 godzin): storytelling, schematy narracji, konwencje, SEO i pozycjonowanie w wyszukiwarkach.
Warsztat projektowy Figma (6 godzin): podstawy, korzystanie z bibliotek, współpraca - UX - Developer - Biznes, prototypowanie
Projektowanie stron internetowych (24 godzinn): projektowanie artykułów, stron ofertowo-sprzedażowych, galerii i stron zbiorczych, systemów sortowania, filtrowania, wyszukiwania, formularzy i stron kontaktowych, projektowanie stron głównych.
Zrozumieć media (6 godzin): Rodzaje stron internetowych: informacyjne, sprzedażowe, rezerwacyjne, społecznościowe, portale. 4 tezy McLuhana. Kultura partycypacji. Rozwój produktu w organizacji. Roadmap. Biznesplan.
Webdesign(10 godzin): Projektowanie UI strony internetowej - desktopowej oraz mobilnej.
UX Testing (6 godzin): wędrówka poznawcza, checklisty i heurystyki użyteczności, testy A/Bi 5s, test Kruga, testy z udziałem użytkowników, tworzenie audytów użyteczności.
Projektowania aplikacji mobilnych (10 godzin): dokumentacje Apple User Interface Guidelines oraz Android Materiał Design, standardy i wzorce projektowe.
Projektowanie CV i Portfolio (4 godziny): autoprezentacja, przygotowanie do procesu rekrutacji.
I SEMESTR: Zaliczenie na podstawie Case Study projektowego zawierającego zaprojektowane minumum 2 persony i scenariusze użycia dla nich oraz wizualizacje procesu badawczego Po pierwszym semestrze można otrzymać certyfikat ukończenia semestralnego Kursu UX Design.
Po pierwszym semestrze można otrzymać certyfikat ukończenia semestralnego Kursu UX Design.
II SEMESTR: Zaliczenie na podstawie przygotowanego portfolio (projekty strony internetowej mobile i web oraz projekt aplikacji mobilnej).
Po drugim semestrze można certyfikat ukończenia rocznego Studium UX Design.
Wybrane doświadczenie zawodowe:
![]() |
Wykładowca User Expereince |
![]() |
Współwłaściciel & Wiceprezes LogicIMS LLC |
![]() |
Szefowa Departamentu Mobile w Onet.pl |
![]() |
Projektantka UI/UX. Team Leader projektu TVN24.pl |
![]() |
Projektantka UI w INTERIA.PL. |