Zakres programowy podzielony jest na trzy semestry obejmujące 192 godziny lekcyjne.
I semestr - podstawy warsztatu grafika komputerowego, nauka programów graficznych.
II semestr - projektowanie zorientowane na rynek komercyjny, techniki obejmujące kreację materiałów reklamowych i promocyjnych, stronę internetową, UX design.
III semestr - identyfikacja wizualna, uszlachetnianie druku, grafika trójwymiarowa, gry komputerowe, UX PRO.
Zakres programowy podzielony jest na 2 semestry, obejmujące 120 godzin lekcyjnych.
I semestr - historia komputerów i trendy przyszłości, podstawy warsztatu UX Reserchera i UX Designera, metody badawcze i analityczne, brief, persony i scenariusze, nauka programów Adobe XD / Axure.
II semestr - projektowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych, RWD i Mobile First, Storytelling i UX Writing, testy i Journey Map.
Każdy z dwóch semestrów startuje dwa razy w roku: w marcu i w październiku.
TRYB WEEKENDOWY: I i II SEMESTR - zajęcia odbywają się w niedziele od godziny 9:20
TRYB WIECZOROWY: I SEMESTR - poniedziałki i środy od 20:00, II SEMESTR - wtorki i czwartki od 20:00.
Zajęcia można odbywać w trybie stacjonarnym lub zdalnym.
Program całego kursu obejmuje dwa zakresy tematyczne – projektowanie komunikacji wizualnej oraz strategiczne projektowanie marki. Udział w zajęciach pozwala na zdobycie niezbędnej wiedzy i narzędzi służących budowaniu skutecznych komunikatów wizualnych. Jednocześnie daje okazję do wykorzystania zdobytych umiejętności w praktyce, stając się solidną bazą dla dalszej pracy twórczej w zawodzie projektanta marki.
Kurs podzielony jest na 2 semestry, obejmujące 120 godzin lekcyjnych łącznie.
Prowadzącym kursu i autorem programu jest Krzysztof Kozak – dyrektor kreatywny, projektant graficzny i wykładowca z ponad 14-letnim stażem w branży.