Kurs UNREAL 3D już 23 maja - 13 czerwca 2024
Stacjonarnie w Krakowie
Dzięki zaawansowanym narzędziom jak
Unreal Engine 5 dzisiaj każdy może tworzyć gry. Unreal Engine 5 jest jednym z najbardziej popularnych silników do gier. Używa go m. in. CD Projekt Red.
Najpopularniejsze gry takie jak: Bioshock, Borderlands czy Fortnite zostały stworzone w Unreal Engine. Unreal Engine 5 jest wykorzystywany również w wizualizacji architektonicznej, produkcji telewizyjnej i filmowej oraz m. in. przemyśle samochodowym. A przy tym Unreal Engine jest całkowicie bezpłatny. Znajomość tego narzędzia zapewni Ci owocną karierę.
Czas trwania: 6 spotkań po 2 godziny lekcyjne - wtorki i czwartki od 20:00
Cena za kurs: 850 zł z vat -
Cena last minute: 690 zł
Termin:
23 maja - 13 czerwca 2024, Kraków
ZAPISZ SIĘ NA KURS
PROGRAM KURSU
01. Wprowadzenie
Obsługa edytora
Otwieranie drzwi
02. Spawnowanie wrogów i podążanie za graczem
Spawner z randomowym miejscem i czasem spawnowania
Dodanie NavMesha
Mechanika podążania za graczem
03. Mechanika zadawania obrażeń
Dodanie Widgetu z paskiem życia gracza
Mechanika tracenia życia
Animacja zadawania obrażeń
04. Strzelanie i Game Over
Dodanie Widgetu z amunicją
Mechanika tracenia amunicji
Widget “Game Over”
Wyświetlenie wyników
Restart gry
05. Zabijanie wrogów
Dodanie Mechaniki trafiania wrogów (LineTrace)
Animacja zabicia wrogów
Mechanika liczenia zabitych wrogów
Dodanie Widgetu z ilością zabitych wrogów
06. Mechanika zbierania
Spawnowanie znajdziek
Zbieranie i uzupełnianie życia
Zbieranie i uzupełnianie amunicji
STWORZYSZ WŁASNĄ GRĘ FPS
Nauczymy Cię jak tworzyć logikę gry w Blueprintach - wizualnym języku programowania.
Poznasz edytor materiałów gdzie nauczysz się algorytmów tworzących dynamiczne shadery.
Poznasz maszynę stanów i graf animacji.
Nauczysz się tworzyć UI i HUD zarówno od strony designu jak i architektury.
Dowiesz się jak implementować efekty cząsteczkowe.
Poznasz sposób na rozlokowanie w grze adaptatywnego dźwięku.
Przejdziesz przez pełny proces tworzenia własnej gry FPS, od pomysłu do działającego projektu.
Kiedy i gdzie?
Termin kursu:
23 maja - 13 czerwca 2024
Czas trwania:
6 spotkań, 20:00-21:30 - wtorki i czwartki
23 maja, 28 maja, 4 czerwca, 6 czerwca, 11 czerwca, 13 czerwca.
Cena za kurs:
850 zł Cena last minute: 690 zł
Miejsce:
Szkoła Grafiki Komputerowej
Kraków - ul. Zwierzyniecka 17/4
Certyfikaty i materiały
W trakcie warsztatów otrzymasz wszystkie potrzebne materiały. Po ukończeniu
warsztatów otrzymasz certyfikat ukończenia kursu placówki akredytowanej przez
MEN. Wyślemy również do Ciebie prezentację ze szkolenia, abyś w dowolnym momencie mógł sobie przypomnieć uzyskaną na nim wiedzę.
Organizator
Organizatorem Kursu UX + DESIGN THINKING jest Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Globlife, ewidencjonowana w Rejestrze Szkół i Placówek Oświatowych pod nr: 133205 (
zobacz w rejestrze RSPO). Nasza placówka podlega Małopolskiemu Kuratorowi Oświaty oraz Ministerstwu Edukacji Narodowej.
Wystawiamy certyfikaty i zaświadczenia ukończenia kursów kompetencji zawodowych na podstawie § 11 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. (Dz. U. poz.1632).
Certyfikaty i zaświadczenia ukończenia kursów umiejętności zawodowych wydawane przez naszą placówkę wliczają się do wymogów awansu zawodowego nauczyciela szkolnego i akademickiego.
Status ucznia naszej placówki jest honorowany przez wszystkie instytucje publiczne (ZUS, KRUS, ubezpieczyciele).
Autorski program zajęć
Bartosz Kamiński
Doświadczony game developer i programista Unreal Engine z ponad dekadą doświadczenia w branży gier wideo. Pracował nad takimi tytułami jak „The Invincible”, „Hell Let Loose” i „Phantom Doctrine”.
Prowadził Akademię Gamedevu w Krakowie, gdzie dzielił się swoją wiedzą z przyszłymi twórcami gier. Uczy również w 31 Liceum w Krakowie o profilu Gamedevowo programistycznym. Jego kursy oferują praktyczne podejście do tworzenia gier, oparte na realnych projektach i bogatym doświadczeniu.
Jest również twórcą popularnej serii tutoriali „UE4 Minutes tutorials”, która pomogła wielu młodym programistom i projektantom w rozwijaniu ich umiejętności. Jego podejście do nauczania łączy głęboką wiedzę teoretyczną z praktycznym zastosowaniem w grach.