Programy edukacyjne i certyfikacyjne (40% wiedza + 60% praktyka) mają na celu rozpoczęcie Twojej kariery jako niezależny gamedeveloper gier 3D. Nauczysz się programować w Blueprintach - prostym, wizualnym systemie programowania. Poznasz środowisko 3D silnika Unreal Engine 5. Stworzysz First Person Shootera w którym będziesz zbierał amunicje i strzelał do ścigających Cię wrogów.
01. Wprowadzenie
Obsługa edytora
Otwieranie drzwi
02. Spawnowanie wrogów i podążanie za graczem
Spawner z randomowym miejscem i czasem spawnowania
Dodanie NavMesha
Mechanika podążania za graczem
03. Mechanika zadawania obrażeń
Dodanie Widgetu z paskiem życia gracza
Mechanika tracenia życia
Animacja zadawania obrażeń
04. Strzelanie i Game Over
Dodanie Widgetu z amunicją
Mechanika tracenia amunicji
Widget “Game Over”
Wyświetlenie wyników
Restart gry
05. Zabijanie wrogów
Dodanie Mechaniki trafiania wrogów (LineTrace)
Animacja zabicia wrogów
Mechanika liczenia zabitych wrogów
Dodanie Widgetu z ilością zabitych wrogów
06. Mechanika zbierania
Spawnowanie znajdziek
Zbieranie i uzupełnianie życia
Zbieranie i uzupełnianie amunicji
Bartosz Kamiński
Doświadczony game developer i programista Unreal Engine z ponad dekadą doświadczenia w branży gier wideo. Pracował nad takimi tytułami jak „The Invincible”, „Hell Let Loose” i „Phantom Doctrine”.
Prowadził Akademię Gamedevu w Krakowie, gdzie dzielił się swoją wiedzą z przyszłymi twórcami gier. Uczy również w 31 Liceum w Krakowie o profilu Gamedevowo programistycznym. Jego kursy oferują praktyczne podejście do tworzenia gier, oparte na realnych projektach i bogatym doświadczeniu.
Jest również twórcą popularnej serii tutoriali „UE4 Minutes tutorials”, która pomogła wielu młodym programistom i projektantom w rozwijaniu ich umiejętności. Jego podejście do nauczania łączy głęboką wiedzę teoretyczną z praktycznym zastosowaniem w grach.
Wykorzystujemy technologię cookies tylko do celów statystycznych. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies.