Absolwentka Instytutu Sztuki Uniwersytetu Śląskiego oraz Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Pracuje na stanowisku Design System Lead w Brainly.
Niemal 20-letnie doświadczenie w pracy grafika.
Wcześniej związane m.in. z Onetem, Wydawnictwem Pascal, Optimus Pascal Multimedia. Jest współautorką UX/UI serwisów i aplikacji Brainly, Onetu, Vu Mag, Plejada, Fakt24.pl i wielu innych.
Dwukrotnie wyróżniona przez Behance (najważniejszy serwis branży graficznej).
W Szkole Grafiki Komputerowej odpowiedzialna za zajęcia z webdesignu.
Projektant grafiki użytkowej. Absolwent Akademi Sztuk Pięknych w Krakowie. W roku 2007 nagrodzony stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Założyciel i Dyrektor Kreatywny studia brandingowego Balsamstudio. Specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacji marki oraz identyfikacji wizualnej. Juror PGDA. Mentor STGU.
Zafascynowany dobrą typografią i minimalistycznymi rozwiązaniami w projektowaniu.
Wielokrotnie wyróżniany przez Behance (najważniejszy serwis branży graficznej). W kategoriach graphic designu, interakcja oraz w kategorii głównej, m.in. za projekty Krakowskiego Biura Festiwalowego, PDR films, Indiflex, Eqology, Republic Films, identyfikację wizualną dla Mostech, oraz Balsamstudio.
Absolwentka Krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych na Wydziale Intermediów.
Była asystentką w Pracowni Działań Medialnych na Katedrze Intermediów Krakowskiej Akademi Sztuk Pięknych.
Stypendystka nagrody Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, laureatka Warszawskiego Biennale Sztuki Mediów za teledysk "Suma zderzeń".
Ma na swoim koncie realizację kampanii reklamowych dla MySpace, Lotto, TVN, Real, Free Form Festival, Onet.pl, aplikacji mobilnych dla Targi Kielce, Galeria Kaskada, Audiobooki.com. Jest autorką serwisów Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Politechniki Krakowskiej.
Dyrektor artystyczny i współwłaścicielka Globlife New Interactive Media. Dyrektor artystyczny Szkoły Grafiki Komputerowej.
Entuzjastka podróży w nieznane i dalekie, miłośniczka dobrej książki i pysznej zdrowej kuchni.
Wykładowczyni akademicka, autorka programów nauczania i sylabusów, prelegentka.
Jest certyfikowaną ekspertką w dziedzinie UX Designu, HCI, Usability, Accessibility, Mobile UI, Visual Designu. Należy do Interaction Design Foundation.
Od 2 dekad zajmuje się tworzeniem przełomowych produktów interaktywnych i usług cyfrowych w sektorach mediów, rozrywki, technologi, edukacji, horeca, transportu i przemysłu. Współpracowała z największymi markami w Polsce i na świecie, m.in.: TVN, Onet, Interia, Radio Zet, CoralTravel, CircleK, Statoil.
Od 2017 r. prowadzi jedne z pierwszych w Polsce, otwarte Kursy UX i szkolenia zamknięte dla firm z zakresu User Experience, a także od 2021 r. roku kieruje Studium UX Design w SGK w Krakowie.
Prowadzi zajęcia z zakresu UX Designu, Projektowania Interfejsów i Usability na uczelniach: Uniwersytet Jagielloński i Szkoła Grafiki Komputerowej w Krakowie oraz Uczelnia Łazarskiego w Warszawie.
Absolwent Uniwersytetu Pedagogicznego. 15-letnie doświadczenie w branży. Kurator cyklicznych wystaw Galeria Jednego Plakatu, Plakat na świeżym powietrzu. Mentor STGU. W 2009 założył Blürb Studio, którego jest Dyrektorem Kreatywnym.
Ekspert identyfikacji wizualnej. Laureat wielu najważniejszych w branży nagród. W 2020 r. zdobył dwie pierwsze nagrody Polish Graphic Design Awards za identyfikację wizualną i opakowanie.
W Szkole Grafiki Komputerowej odpowiedzialny za zajęcia z uszlachetniania druku.
Absolwentka architektury wnętrz na Akademi Sztuk Pięknych w Krakowie, wzornictwa na Wydziale Sztuki Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz grafiki w Szkole Grafiki Komputerowej.
Wielokrotna laureatka Stypendium Rektora dla Najlepszych Studentów. Laureatka Stypendium SAPERE AUSO za osiągnięcia artystyczne. Za swoje projekty zdobyła stypendium w agencji projektowej w Barcelonie.
Jej twórczość była prezentowana w międzynarodowych mediach branżowych (ELLE DECOR ITALIA, amerykańskie design-milk.com i Gessato, francuskim Journal Du Design, chińskim Gooood, rosyjskim Admagazine).
Związana z Oskar Firek Architects, Do_M, External Reference Architects, URBA Architects.
Współwłaściciel agencji Globlife New Interactive Media. Był Dyrektorem Artystycznym w Mobiteam.
Grafik, animator, developer związany z agencjami reklamowymi: Pomarańcza, Tuba Ud/sN, TCT oraz Onet.pl i Interia.pl. Laureat X Edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy „Kreatura” za stronę wizerunkową dla Altana Pharma.
Na swoim koncie ma m.in. wieloletnią współpracę z TVN (kampanie medialne, serwisy programów i seriali w latach 2004–2012), Santander, Samsung, Toyota, Empik, Festiwal Piosenki w Sopocie. Przez 6 lat odpowiadał za wszystkie kampanie online Lotto.
Dyrektor Szkoły Grafiki Komputerowej.
Expert Designer w Ringier Axel Springer Polska. Była Senior Art Director'em w agencjach reklamowych Handmade i S4.
Ponad 15 lat doświadczenia w branży. Autorka UI dla Medonet – największego polskiego serwisu w kategorii "Zdrowie i medycyna" i jednego z największych na świecie serwisów zdrowotnych.
Projektowała m.in. dla Onet, Forbes, Plejada, RAS Tech, Honda, Volkswagen, Maspex, Dulux i Galeria Krakowska.
Zdobywczyni brązowej Effie Award 2019 za kampanię „100LatPolsko”, brązowej Effie Award 2020 za kampanię „Wybieramy Prawdę”, The International News Media Association Award za kampanie „100LatPolsko” i „Zostaję w domu”.
W Szkole Grafiki Komputerowej prowadzi zajęcia z webdesignu i UI.
Artysta związany głownie ze sceną niezależną, znany w środowisku pod pseudonimem Animisiewasz. Od 15 lat oddany projektowaniu wydawnictw muzycznych, jest jedną z najciekawszych postaci na polskiej scenie projektantów okładek.
Na stałe współpracuje z Londyńską wytwórnią Wah Wah 45s, regularnie z madryckim Lovemonk oraz polskimi Astigmatic Records i U Know Me. Jest też stałym finalistą konkursu najlepszych polskich okładek 30/30 (w 2018 zajął zarówno pierwsze jak i trzecie miejsce).
Na liście jego okładek znajdziecie takich artystów jak: Leszek Możdżer, Grzegorz Turnau, Łona i Webber, Kixnare, Envee, Grammatik , Kutiman, Paper Tiger, Błoto, Chip Wickham, Gecko Turner, Pajaro Sunrise, Hackney Colliery Band, Kidboy, Colman Brothers, Soothsayers, Dusty, Daniel Drumz i wielu innych.
Absolwentka UR, Szkoły Grafiki Komputerowej Globlife oraz 3D Animation & VFX Academy Drimagine.
Ma na swoim koncie projekty dla firm takich jak: Samsung, Ford, Lotos, Orange, Kinder czy Chloe.
Jej krótkometrażowe filmy animowane (w technologii 3d) były prezentowane na wielu ogólnopolskich i międzynarodowych festiwalach (m.in. Festiwal Filmów Krótkometrażowych Chellavision w Kalifornii, Międzynarodowy Festiwal Filmów Animowanych Animateka w Słoweni czy Międzynarodowy Festiwal Les Sommets du cinéma d'animation w Montrealu).
Studentka Zarządzania Kulturą i Mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim, absolwentka Szkoły Grafiki Komputerowej.
Grafiką komputerową zajmuje się od 15. roku życia. Rozwijała markę jednego z największych startupów kosmetycznych w Polsce. Freelancerka, współpracuje ze studiem projektowym z Nowego Jorku: HOO KOO E KOO.
Organizatorka festiwali artystycznych, konferencji, imprez i wydarzeń z TED. Miłośniczka sztuki współczesnej, muzyki elektronicznej, dobrego jedzenia, zdrowego stylu życia i pingwinów.
W Szkole Grafiki odpowiedzialna za zajęcia z podstaw projektowania, design thinking, kreatywności i inspiracji.
Absolwent Szkoły Grafiki Komputerowej Globlife w Krakowie. Web designer oraz guru HTML. Był szefem kreacji software house'u Ananastar.
Pasjonat projektowania i budowania stron WWW oraz aplikacji mobilnych. Pracował przy projektach takich jak: Promocyjni.pl, Muzeum Zamek w Oświęcimiu, MoaBurger, Statoil, PremiumClub. Przez kilka lat doradca techniczny dla Interia.pl
Właściciel marki JalokimGraphics. Specjalista zagadnień projektowania stron WWW, front-end web development oraz AI.
Creative & Art Director w Draw Distance, odpowiedzialny m.in. za nową odsłonę hitu Serial Cleaners.
Absolwent Szkoły Grafiki Komputerowej z 10-letnim doświadczeniem w branży gier. Specjalista tworzenia postaci i świata gry. Związany m.in. z Digital Melody, Low Poly Wolf, 1ndie World, Duckie Deck, Novem.
W Szkole Grafiki Komputerowej kieruje Studium Game Design.
Fotograf, podróżnik, autor książek podróżniczych oraz wieloletni szef OnetPodróże. Pisał i fotografował m.in. dla: National Geographic, Traveler, Focus. Laureat konkursów fotograficznych (m.in. Grand Press Photo, tytuł Travel Photographer of The Year 2014).
Prowadzi warsztaty fotograficzne i fotowyprawy.
W Szkole Grafiki Komputerowej uczy o magii obróbki zdjęć w Lightroomie.
Absolwent Akademi Sztuk Pięknych w Krakowie na Wydziale Grafiki. Pełni funkcję Senior Consultanta, Visual Designera, Experience Designera w Avanade (spółka córka Microsoft zorientowana na rynek projektowy).
Był Dyrektorem Artystycznym NutriCon oraz Visual Bang, związany także z Onet, Interia.pl, Nolabel. Jest autorem redeisgnu logotypu i systemu identyfikacji Interia.pl i Dreamlab.
W Szkole Grafiki Komputerowej prowadzi zajęcia z projektowania interaktywnych interface'ów w Figmie.
Adwokat, na Uniwersytecie Jagiellońskim obronił doktorat z zakresu prawa własności intelektualnej.
Specjalizuje się w doradztwie z zakresu prawa własności intelektualnej i prawa nowych technologii. Zajmuje się zwłaszcza przygotowywaniem i negocjowaniem umów licencyjnych, umów dotyczących produkcji gier wideo, filmów, reklam, umów z agencjami reklamowymi, ocenie prawidłowości korzystania z własności intelektualnej oraz w prowadzeniu sporów sądowych w tym zakresie m.in. naruszenia praw autorskich.
Współpracuje z kancelarią SPCG.
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego wydziału Biologii i Nauk o Ziemi. Pracuje na stanowisku grafika w O.T.C.F. S.A.
Ponad 10-letnie doświadczenie w pracy grafika. Publikacje drukowane, elektroniczne. Oprócz 4F związany m.in. z Groupon Sp. z o.o., Madej Wróbel, Chrzanowska Manufaktura, Pizza Portal, Airbnb.
Zajmuje się również fotografią, retuszem zdjęć oraz WordPressem. W Szkole Grafiki Komputerowej odpowiedzialny za zajęcia z Adobe InDesign.
Absolwentka Szkoły Grafiki Komputerowej. Miłośniczka flat designu, freelancerka.
Druga głowa firmy Salemworldwide, w której jest odpowiedzialna za projektowanie graficzne, jak i działalność kreatywną. Współpracuje z agencją Forkflow jako Illustrator Designer. Swoje ilustracje sprzedaje też w formie plakatów przez Instagrama.
W Szkole Grafiki Komputerowej prowadzi zajęcia z Adobe Illustratora. Reprezentuje młodą falę polskich ilustratorów.
Absolwent UR i Szkoły Grafiki Komputerowej. Animator, ilustrator oraz grafik.
Szef i założyciel studia animacji WITems ANIMATION. Współpracuje z agencjami reklamowymi w Polsce i na świecie.
W Szkole Grafiki Komputerowej prowadzi zajęcia z animacji, motion tween oraz After Effects.
Jakub Pierożyński - Szef kreacji software house'u Logic IMS
Olga Karasińska - współwłaścicielka butiku doradczo-strategicznego Brave Girls
Karolina Bisping-Adamik - właścicielka agencji One Productions. Współorganizatorka Krakowskiego Festiwalu Filmowego
Łukasz Czaczkowski – architekt informacji, specjalista usability, projektant interakcji (Edisonda)
Wojciech Pawełczyk - założyciel agencji Madeinbrain
Katarzyna Sermak – kierownik artystyczny marki Troll oraz 4F
Anna Cyran – grafik ekspert (Edisonda)
Dawid Jajeśnica – ekspert DTP (BBZ Polska)
Paweł Golonko – ekspert WordPress (LogZilla)
Małgorzata Faron-Podlecka – grafik ekspert (Studio Błękit)
Wojciech Witowski – animator, developer gier online (BeGamer, Wirtualna Polska, Grow App, Sodigital)