OSzkoleProgramRekrutacja Kursy UX
OSzkoleProgramRekrutacja Warsztaty Brandingowe
OSzkoleProgramRekrutacja Kursy Maya
OSzkoleProgramRekrutacja Kursy inDesign
 

PROGRAM ZAJĘĆ

Szkoła Grafiki Komputerowej gwarantuje zdobycie wiedzy umożliwiającej zarówno zatrudnienie w zawodzie grafika komputerowego, jak i samodzielne wykonywanie zleceń jako freelancer.

Zakres programowy podzielony jest na dwa semestry obejmujące 120 godzin lekcyjnych.

▪ I semestr - poziom podstawowy: podstawy warsztatu grafika komputerowego, nauka programów graficznych
▪ II semestr - poziom zaawansowany: projektowanie zorientowane na rynek komercyjny, techniki obejmujące kreację materiałów reklamowych i identyfikacyjnych.

I semestr - Podstawy warsztatu grafika komputerowego

Techniki pracy grafika komputerowego (60 godzin lekcyjnych):

Photoshop (22 godziny): techniki obróbki i retuszu zdjęć, korekcja tonalna, korekcja barwy i nasycenia, wygładzanie, kadrowanie, rozdzielczości, modele kolorów, tryby mieszania, wyostrzanie, rozmycia, tworzenie pędzli, gradientów, patternów, warstwy, poziomy, stapianie, pióro, ścieżki, maski, filtry, przygotowanie do druku oraz przygotowanie na potrzeby stron WWW, efekty specjalne, digital paint, retusz High End.

Illustrator (14 godzin): tworzenie grafiki wektorowej, piórko, pędzle, gradient mesh, grafika 3D, maski, filtry, efekty, live paint, live trace, ikony.

Animate (10 godzin): narzędzia rysnkowe, listwa czasowa, kluczowanie, import grafiki bitmapowej, animacja automatyczna, easing, animacja po ścieżce, animacja postaci (cykl chodu), rotoskoping, maski, efekty, filtry, dźwięk, animacja projektu PSD, eksport filmu video.

Projektowanie (14 godzin): kompozycja, dobór kolorów, obostrzenia, podstawy typografii, zasady doboru ilustracji, opakowanie, nowoczesne formy i nośniki kreacji, praca z briefem, research, przygotowanie do druku.

Pierwszy semestr kończy się testem zaliczeniowym oraz przeglądem prac.
Po zaliczeniu pierwszego semestru studenci mogą przerwać naukę i otrzymać certyfikat ukończenia kursu grafiki komputerowej.

II semestr - Projektowanie zorientowane na rynek komercyjny

Proces realizacji materiałów identyfikacyjnych, wizualnych i reklamowych (60 godzin lekcyjnych).

Branding : projekt identyfikacji wizualnej, logotyp oraz (do wyboru) wizytówki, kalendarze, ulotki, papier firmowy, Facebook, plakat, wizualizacje, mockupy, księga CID.

UX Design (strony WWW, aplikacje): projektowanie funkcjonalne, architektura informacji, user experience, user interface, mobile first, material design (Adobe XD).

Webdesign : projektowanie strony WWW desktopowej oraz strony mobilnej.

Materiały wizualne : layout z tekstem, layout magazynowy, siatka typograficzna.

Przygotowanie publikacji wielostronnicowej (Adobe Indesign)

Kampania w mediach : social media marketing, mailing.

HTML5 i CSS3 : podstawy budowania nowoczesnej strony WWW, strony mobilne, responsywność.

WordPress : tworzenie strony WWW/mobile opartej o gotowe frameworki.

Prawo autorskie

ROK SZKOLNY


Semestr I godzin
  Październik 12
  Listopad 16
  Grudzień 12
  Styczeń 12
  Luty 8
razem: 60
 
Semestr II godzin
  Marzec 14
  Kwiecień 16
  Maj 16
  Czerwiec 14
   
razem: 60

Zestawienie na przykładzie grupy poniedziałkowo-środowej. Ze względu na święta ruchome, liczba godzin dla pozostałych grup może być nieco inna w danym miesiącu.

Wszystkie grupy realizują tę samą liczbę godzin w semestrze.
Szkoła Grafiki Komputerowej

O Szkole
Program
Rekrutacja
Kursy UX
Kursy Maya
Kadra
Kontakt
Adres

ul. Zwierzyniecka 17/4
31-103 Kraków
Kontakt

tel. 508-098-077
sekretariat@szkola-grafiki.pl

Rekrutacja
rekrutacja@szkola-grafiki.pl
Znajdziesz nas na

Facebook  Vimeo
Wykorzystujemy technologię cookies do celów statystycznych. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies.